Wakacyjne wspomnienia

Choć krótsze wakacje niż w szkolnym trybie,zaczeły się ciężko dla mnie. Każdy dzień ciągnął mi się jakby co najmniej dwa dni.Moje codzienne pytanie-jaki dziś dzień- przybrało zdwojoną moc.Dni wyciągały się jak guma do żucia.Nie wiadomo było co począć z rękami.Dobrze,że wyniosłem z Belna zapał do ćwiczeń,co weszło mi w krew tak mocno,że codziennie przerabiałem seryjkę albo Tai-Chi albo zestaw Amosowa.

I przyszła połowa lipca,kiedy wyjechałem z mamą nad morze.Trafiliśmy na wyśmienitą pogodę i chociaż warunki jedzeniowe w ośrodku były niesamowite,udało mi się nawet nie przywieżć dodatkowego bagażu w postaci nadwagi.Może w porównaniu z wagą wyjściową "urosłem" o jakieś 3 kg.Ale dzięki ćwiczeniom,które w miarę możliwości codziennie uprawiałem nie przybyło mnie aż tak dużo.Prócz ćwiczeń na dzień dobry zabieraliśmy kijki do nordic walking i spacerowaliśmy samym brzegiem fali,bo piasek ubity,ale nie tak twardy jak asfalt i przjemnie chodziliśmy a ciepłe fale,niczym w Morzu Czarnym,obmywały nam kostki.Choć na wczasy wziąłem całkiem nowe buty plażowe,już po kilku spacerach wyglądały gorzej niż stare...Przez powłóczenie lewą nogą zdarłem dokumentnie czubek lewego buta,że nawet musiałem kupić igłę i nić,by zacerować jako tako.A i nie tylko buty były zagrożone w spacerach plażowych,bo idąc nie w rytmie kilka razy sprawdzałem twardość mrzeżyńskiej plaży.Dobrze,że miałem mamę obok,która pilnowała,by nie zabrały mnie fale.Jednego dnia był pokaz jogi.W zajęciach uczestniczyło około 10 osób,które ćwiczyły patrząc na instruktorkę z Indii,

która mówiła po angielsku,a lektor tłumaczył wykonywanie ćwiczeń.Na stoisku obok sprzedawane były książki z całym cyklem ćwiczeń.Od razu wdrożyłem w harmonogram dnia i teraz muszę opracować sobie rozkład na poszczególne dni:joga,tai-chi,Amosow... 

Write a comment

Comments: 6
  • #1

    sex tel (Wednesday, 18 January 2017)

    wkraplając

  • #2

    sex telefon (Wednesday, 18 January 2017 03:58)

    ukojnie

  • #3

    love course (Friday, 20 January 2017 11:03)

    wykolejeniec

  • #4

    psychic readings (Friday, 20 January 2017 21:31)

    numerologiczny

  • #5

    wróżka telefon (Saturday, 21 January 2017 14:33)

    glicerynowy

  • #6

    seks telefony (Thursday, 02 February 2017 18:15)

    nieprzeliterowany