tvp kielce

Dzisiejszy dzień rozpoczęty celnie. Szedłem właśnie do ulicy, gdy w oddali usłyszałem tętent koni mechanicznych naszej karety.Nie zdążyłem wyjść na przeciw busowi ale i tak na moim przystanku najmniejsze było oczekiwanie. W zasadzie gdyby drzwi były otwarte , bus mógłby się nie zatrzymywać, Ale może lepiej nie ryzykować wrażeniami rodem z rodeo?

Początek dniówki dzisiaj już tradycyjnie rozpoczęty wejściem do sali treningowej, gdzie spędziłem 40 min. Taki niby nie forsowny początek dnia, ale kolana roztrzęsły mi się jak po długim spacerze. Dobrze, że herbaty nie trzeba nosić nogami, bo rozlewałbym wkoło.

Przed południem odwiedziła nas Marzena Gała, której odczuwalny brak widać na naszej stronie internetowej, jak również na całej atmosferze warsztatowej. 

A w południe eliksirem młodości, dodającym sił do dalszej pracy był rosołek.

Kiedy już pszczoły z naszego ulu były obudzone zebraliśmy się na trzy próby "teatrzyku", które w miarę ćwiczeń wychodzą coraz sprawniej. Czasem Karol przysypia akurat przed swoim wejściem na scenę i ciągle poszukiwany jest dla mnie towarzysz w śpiewaniu piosenki.

Dzisiaj również spontanicznie - chyba- odwiedziła nas tvp kielce. Akurat głównodowodząca, pani kierownik Malwina Kowalska miała pilny wyjazd. Na placu boju postaqwiony zostałem z Marzenką, Tereską, Agnieszką i Piotrkiem Piwowarem. Naprędce przygotowałem się do wywiadu i opowiedziałem o naszej pracy w ogrodzie:


Praca w ogrodzie jest wspaniałym uzupełnieniem terapii w pozostałych pracowniach. Wiadomo, że nie jesteśmy w stanie wytrwać na jednym stanowisku zbyt długo, dlatego Asia i Piotrek organizują nam zajęcia ogrodnicze. I tak musieliśmy skopać ogródek, posiać warzywa i czekamy co będzie się dalej działo. Będziemy się opiekować ogródkiem, jak w przydomowych warzywnikach. Hortiterapia, czyli ogrodoterapia to wspaniała terapia - nie tylko nauka jak siać, ale i wyrabianie obowiązkowości w nas. Kontakt z przyrodą jest dla nas formą wyciszenia, oderwaniem od innych warsztatowych obowiązków. I wcale nie chodzi nawet o efekty naszej pracy, jak o zajęty czas i naukę ŻYCIA.

Write a comment

Comments: 0